שרתי SQL ניתן למצוא היום בכל ארגון, הם משמשים תשתית למערכות מידע רבות ממגוון תחומים. לעיתים מזומנות אנו נדרשים לתחזק שרתים אלא אם באופן שוטף או בשל איטיות ומשימות תחזוקה אלה דורשות זמן ומיומנות כדי לאתר את הבעיות וצווארי הבקבוק ולפתור אותן – המוצר הבא מערכת Aimbetter הנה פתרון SAAS ידידותי, אשר עוזר למנהלי הרשת לאבחן ולנתח מערכות Data Base של שרתי SQL SERVER.

קיימות מערכות אחרות אשר כביכול מספקות פתרון כזה הייחודיות הגדולה של מערכת AimBetter, בהשוואה למערכות האחרות, הנה בעיקר בעומק וברזולוציה של המידע, מצד אחד, ופשטות הניתוח שלו למשתמש, מצד שני.

כמעט כל איש מקצוע בתחום IT יכול בקלות יחסית לזהות בעיות ב-  Data Base עד לרמת ה-Query  והתהליך, ואף להסיק מסקנות ראשוניות על הבעיות או התקלות, כמו גם לדעת להפעיל אנשי מקצוע בכירים יותר רק כשבאמת כשצריך.

גם כשמדובר בבעיות מורכבות יותר, כמו בעיות קוד, ביצועים איטיים ללא סיבה נראית לעין, או אפילו בעיית תשתית, יוכל איש המקצוע הבכיר, בעזרת המערכת, להתגבר עליהן מהר יחסית, בהשוואה לכל פתרון דיאגנוסטיקה אחר.

המערכת מלווה בתמיכה אנושית, ללא עלות נוספת, וכחלק מרמת השירות המובטחת.

הפתרון הינו כאמור פתרון SAAS הניחן באינטליגנציה ייחודית וביכולות הניטור והאבחון שלו על מערכות SQL SERVER, בימים אלה החברה אף שוקדת על פתרון דומה ל- Oracle ו- MySQL.

החברה הוקמה בשנת 2015, מיד לאחר שהושלם פיתוח המערכת, תוך התבססות על ידע רב ומגוון שהצטבר אצל מקימיה במשך 15 שנה.

הפתרון מוטמע כבר בכ- 170 לקוחות בניהם: דיפלומט, ארטימדייה, Priority , BDO , בית חולים הדסה Novolog,

המערכת מבצעת אבחון על שרתי SQL Server ומזהה תקלות בזמן אמת, כמו גם מסוגלת להתריע על בעיות עוד לפני שממש נוצרו. מעבר לזה, ניתוח הבעיה באמצעותה מאפשר הבנת הגורם או הגורמים לה, מה שמאפשר פתרון מהיר יותר באמצעות הפעלת הגורם הרלוונטי (תשתיות, אבטחת מידע, פיתוח וכד') או ביצוע הפעולות הנדרשות ללא ניחושים.

 

המערכת מספקת מידע על:

עומסי מערכת

 CPU ,Memory ,Disk ,Network


תהליכים

Services ,Process's, Paging, SQL Query


ניטור ה Data-Base-


זמן ריצת השאילתה, כמות המשאבים שצרכה, מה הערך שגרם לשאילתה לקרוס, מי יצר נעילות, כפילויות, קוד תקול, בעיות ביצועים כגון מדד על שאילתות ארוכות וכיצד ניתן לשפרן, המלצות לאינדקסים.


שגיאות


מה גרם לשגיאה, איזה שאילתה יצרה את הבעיה, האם  הקוד תקול ,שגיאות אפליקציה, שגיאות רשת.


פילוח המידע


המערכת מפרטת את המידע  בכל אחד  מהנושאים עד לרמת משתמש הקצה, אפליקציה, מחשב ורשת בצורה פשוטה וקלה להבנה


 

יתרונותיה ללקוח

  • חסכון בזמן מומחי DBA לזיהוי תקלות קוד\תשתית ובעיות ביצועים

  • זיהוי ממוקד של מקור הבעיה שגיאות קוד SQL  \ תשתית שרת \  נעילות \ אינדקסים חסרים לא יעילים \ פיתוח לא יעיל - יפחית את כמות אנשים\שעות אדם המעורבים בתחזוקת המערכת בשוטף - חסכון מוערך  ב %80 

  • חסכון בזמן בדיקות \בריאות מערכת \העלאת גירסה\ פיתוח קוד בצורך ב-DBA למפתחים - חסכון המוערך בכ-%20 שקול לחצי שנת אדם.